225 778 800
info@businesslease.cz

English version

Zobrazit v prohlížeči

DIGITALIZACE V BUSINESS LEASE

 

Vážení obchodní přátelé,

 

před koncem minulého roku jsme Vám představili několik novinek, které jsme pro Vás připravili. Týkají se primárně digitalizace procesů, které mají vliv na zvýšení efektivity práce našich zaměstnanců a větší zaměření na péči o Vás, naše zákazníky.

 

Od prvního lednového týdne průběžně nasazujeme nový informační systém, který nám umožňuje přinést následující změny:

 

  • Zjednodušení a zrychlení procesu schválení kalkulace. Kalkulace se nově stane návrhem smlouvy, kterou bude moct klient rovnou podepsat.
  • Snížení počtu faktur u klientů, kteří v současné době dostávají faktury dle více klientských účtů vedených u Business Lease.
  • Inovace klientského portálu, konkrétně portálu „Hlášení pojistných událostí“, který bude obsahovat nové funkce – například dodatečné vložení dokumentů k hlášení události.

Pamatujte, že v případě jakýchkoliv potřeb i dotazů se můžete vždy obrátit na svoji kontaktní osobu v Business Lease, která Vám ochotně pomůže.

 

 

Vážíme si Vaší důvěry a věříme v úspěšné pokračování naší vzájemné spolupráce. Shrnutí všech inovací si můžete připomenout na naší webové stránce https://www.businesslease.cz/digitalizace-v-business-lease.


Váš tým Business Lease

info@businesslease.cz
follow us on
businesslease.cz

Unsubscribe